قرار شده من با داداشم در این وبلاگ ازهرچیز و... بنویسم جز زیرشکم

 


من فرسان هستم. برادر فرزان. توی خونه مابه هم می گوییم داداش فری.قرار شده با داداش فرزان دربروز نگه داشتن این وبلاگ و نظر نوشتن برای بلاگ های خوب وخواندنی بلاگ اسکای همکاری کنم.داداش فری (فرزان جون)تنها پیش شرطی که برای همکاریمان در نگر گرفته است این است که من از شکم به بالا بنویسم.

مبادا بپندارید من پسر بدی هستم. یا از پورنو نویسان بی نزاکتم
.

در زمانه ای که برخی مردان نامدار و گمنام عرصه های بازرگانی(شمابخوانید حاجی بازاری)یا رزمندگان و جان برکفان دو دهه پیش (حتی داخل پرانتز هم نمی توان صفت مناسبی برای این دسته دست و پا کرد)به خر می گویند لیلا فروهر، یا خانم نما هایی که هنوز فرصت ایده الی برای چند همسری نیافته اند ،هر اشاره و کنایه ای را پدیده ای سکسی لحاظ می کنند. نویسندگان چیره کیبوردی چون من و برخی نامداران اون ور آبی (شما بخوانید همه اعضا کانون نویسندگان در تبعید بدون در نظر گرفتن جنسیت) نوشته هایمان خودمونی و بدون خود سانسوری به نت فرستاده می شود همه چشم و گوش بسته می شوند و جا وبلاگ آب می کشند که وا ادبا و وا اخلاقا
.

شما اصلا نگران نباشید . من تا صور وبلاگیل(چیزی است توی مایه های صور اصرافیل و ان هنگامی است که وبلاگ ها چون پنبه نرم شوند و زلزله ای مهیب رخ دهد و بلاگر های مرده زنده شوند و ...) در این وبلاگ خواهم نوشت. البته هرکس برایمان نظر بدهد هم برایش نظر می دهیم. یا هر نوشته ای را بخوانیم دیدگاه مبارکمان را به چشمان تو وب برویش می رسانیم
.

اکنون می روم سر سخن و حرف اصلی که می خواستم بنویسم
.

حتی سر پا شاشیدن هم دیگه لذت گذشته را ندارد
.

فرسان


۲۹ مهر ماه هزارو سیصد و هشتاد وچهار

نظرات 5 + ارسال نظر
میقان جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:03 ق.ظ


تولد وبلاگتون مبارک

بی صبرانه منتظر پستهای ادبی تان هستیم

ایام به کام

[ بدون نام ] جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:07 ق.ظ http://www.nazgol.blogsky.com

salam
khob eyval dametoon garm khosh omadin
ye pishnahad
tarjihan bishtar az asle mozo benevis ta fariii ha
ta injas fekr konam mal e farsan bood
pas dobare salam farzan jan mamnoon baram nazar gozshti va vaghean ba didan e weblogetoon iman avordam ke
من و شما سرمون بدون نوشته خوب نمی مونه نیازمون هرچی باشه به ان دست می یابیم.
felan ............................. nazgol

امیر جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:08 ب.ظ http://roobah.blogsky.com

az inke az webloge man didan kardidi mamnoonam
webloge khoobi darin
omidvaram movafagh bashin

حاجیه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:09 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
امیدوارم که دو تایی بتونید یه وبلاگ خو با مطالب خوب درست کنید !
موفق باشید

بستنی دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.icecream.blogsky.com

سلام عزیزم
ممنون که به من سر زدی
من لینکتونو میزارم تو وبلاگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد